Trygghet

Imorgon ska jag till min jobbcoach tydligen... och jag undrar vad hon vill, egentligen. Ska vara där klockan tio... smartfan verkar däremot inte ha tänkt på att min praktik börjar klockan tio... nåja, har i alla fall talat om för chefen att jag kommer att bli sen, eftersom jag ska till coachen klockan tio...

Börjar hon tjata om att jag ska vara på min praktik längre eller mera, så kommer jag få panik. Jag känner redan nu trycket över bröstet och att det blir jobbigare att andas...

Jo, jag vet, jag är mästare på att måla upp ett "worst case senario", men då slipper det i alla fall komma som en otrevlig överraskning, så jag gör hellre det, och kommer undan mildare, än att inte göra det, och få värre panik istället...

Vill så förbannat mycket, men jag vet inte hur, och det verkar så väldigt långt borta, så jävla ouppnåeligt...
Ge mig trygghet, ge mig en liten kissemiss, ge mig ett jobb och någonstans att bo, det är allt jag ber om... är det alldeles för mycket begärt, egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0