Fullt upp...!

Pheeeew, det känns som att jag har varit i gång hela dagen idag... först praktik, sedan hem och käka, lämna papper, iväg till miss P (stort tack för all hjälp med bloggen och lånet av scannern!), hem, äta, posta brev, fixa presenten till min storebror... det snurrar bra i skallen nu, vill jag lova!
Kollade lite i gamla album också, på när jag var liiiiten... var rätt skoj, var läääänge sedan jag gjorde något sånt...
Hittade ett kort på mig, då jag inte kan vara gammal alls, max 2 veckor...
Och om ni undrar varför jag har ett ärr på skallen, så är det bara att läsa om det här. Har även skrivit lite om det i min underblogg... (så, det är bara att välja, om ni ska kolla min underblogg och gå via länken där, eller gå via länken här ovan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0