Ingen ensamtid

Idag känns det som att jag inte haft en minut för mig själv på nästan hela dagen... jag steg upp, käkade frulle, tränade och stack sedan iväg till praktiken, där även miss P var. Var skönt att få måla och samtidigt prata med henne.
Vid 10.30 ungefär, så ringer mobilen, och först blir jag väldigt irriterad, eftersom jag är helt övertygad om att det är ett lismande försäljarkräk.

Ack så fel jag hade... det var min bror som ringde, som undrade om jag slutade praktiken klockan 12, vilket jag bekräftade. Han undrade då om jag kunde åka in och hämta min brorson på akuten, eftersom han, min bror och hans sambo var på akuten, eftersom miss M hade fruktansvärt ont i magen.
Först trodde jag det var min brorson som var på akuten, men nu var det miss M. Jag tror det var blindtarmen, de har fortfarande inte lyckats lista ut det...

Så jag skjutsade hem miss P efter jag slutat (hon skulle på lunch) och jag körde iväg mot akuten.
Det tog en stund, men sedan hittade jag min bror och min brorson. Jag körde hem, fixade lunch och spenderade sedan tiden fram till ungefär 14.30 med min brorson, sedan kom mamma hem.
Vi åt vid 16.00, och vid 18.10 så fick mamma lov att åka på träning, och efter det så kollade jag och brorsonen på film, sedan gick vi hem till honom, och vid 19.30 så kom min bror hem...

Tänker på miss M, och hoppas verkligen att allt är bra med henne och att hon snart får komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0