Men för fan...

Jahapp, nu är mina Mirtazapin (även kända under namnet Remeron) slut, så får lov att köra på mina Atarax (eller Anthrax som jag föredrar att kalla dem...) istället... ingen av dem funkar som de ska, min sömn är lika kass som alltid. (Och jo, jag vet att Mirtazapin även är antidepp-piller, men för mig ska de tydligen vara sömnmedel, lika som Atarax ska vara det...)

Lyckades även ringa till min läkare (eller ja, fick inte prata med honom)... jag omformulerar mig; Jag ville prata med min läkare, men den snorkiga sjuksköterskan påpekade (precis som jag misstänkte att hon skulle göra) att han minsann inte hade tid med sådant... sedan undrade hon vad jag ville, och jag sa att mina mediciner inte funkade. Hon frågade inte:
1. Vad för medicin jag åt
2. Varför jag åt den

Plus att hon hela tiden hummade och smackade med tungan, det var rent ut sagt, jävligt irriterande. Och som vanligt så fick jag sådär hux flux veta att jag hade en läkartid att vänta, och jag hoppas verkligen att de skickar en kallelse, för annars har jag ingen jävla aning om när jag ska dit. (Datum vet jag, dock inte tiden.)

Nu ger jag upp för ikväll och försöker sova istället... hur bra nu det kommer gå... ska försöka lyckas ta mig iväg för att ta blodprover imorgon också... jippie... NOT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0