Pantaaa meeeraaa

Idag har jag gjort något jag verkligen inte tycker om, nämligen att panta burkar och flaskor... känner mig så jävla lodig då... för det är nämligen inte en ICA-kasse jag pantar, nej nej, Snuff ska minsann slå på stort och panta fyra jävla sopsäckar med flarror.
Var först till Konsum (eftesom jag har så mycket burkar och flaskor så vill jag inte vara på samma ställe och stå där en halv jävla evighet), sedan till ICA och höll på att få frispel, eftersom pantningsmaskinen blev full 2 gånger (hur nu det är möjligt, för jävla mycket hade jag inte pantat), så jag fick nog och gick in, fick mina pengar och drog till Willys.
Men nejdå, där fick jag minsann inte heller panta, eftersom den höll på att rengöras, och det skulle ta minst en timme, (Hur kan det ta så jävla lång tid att göra rent en sådan, undrar jag...) så då blev det att jag åkte 1,5 mil för att panta resten av mina flarror, eftersom jag vägrade att åka tillbaka till Konsum eller ICA för att panta färdigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0