Ramjävel...

Jahapp, i lördags drog jag och mamma iväg för att kolla i affärer och handla... skulle fixa en ram till en bild jag har... well well cykelställ, vi fixade ramen, drog hem... och när jag ska packa upp den (igår) så ser jag en stor jävla spricka i glaset... jahapp, var bara att dra iväg till ÖoB för att fixa en ny ram (vi lyckades hitta kvittot till ramen efter ett sjuhelvetes letande.), vi fixar det och drar sedan hem.
Väl hemma så ska jag ta av mig mina ytterkläder, så jag ställer ramen på/i gubbstolen... och ni kan säkert gissa vad som händer. Ramkräket åker i golvet med ett brak och även denna gång så blir det en ÄNNU större spricka i glaset...
Då tog vi bort glaset och lät ramen vara utan glas...

Bilderna (ja, bilder i plural) är jävligt häftiga, det är en sån där bild som ändrar sig, beroende på hur du står... tog kort på alla tre, så ni ska få se hur de ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0