Slit och samtal

Pheeeew, nu är jag äntligen (efter sisodär en veckas slit) färdig med brorsans present... hoppas han uppskattar den, annars kommer jag att bli våldsamt irriterad...

Ringde för att fråga efter min läkartid också, fast det gjorde jag igår... blev jävligt irriterad (eftersom jag talade om att jag inte fått någon kallelse), då hon jag pratade med inte ens hade skickat någon... duktigt, verkligen duktigt. Är inte direkt första gången det händer att de har glömt att skicka en kallelse heller... eller en annan favorit: De skickar kallelsen, jag ska vara på mötet klockan 13.00 och klockan är då 14.00. (Ja, samma dag som jag fick kallelsen, så insåg jag att jag var 1 timme sen till mötet... men ja, där jag bor så kommer inte posten förrän vid 14.00)

Nej, nu ska jag sova, så jag orkar slå in brorsans present imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0