Storstädning av garderobskräk

Nu har jag städat den ena av mina två garderober och jag kan ärligt säga: Fan vad mycket skit jag hade i den... maaassor av tidningar, gamla berättelser, en kortlek, två fotoalbum, en video(!) och massor av väskor, för att bara nämna lite av all bråten...
Men nu är det inte allt för mycket saker kvar i den, bara... videon och typ två saker till... ska nog bära ut det mesta i ladan så jag blir av med lite av all skit...
Pappa håller på och fixa den andra av mina garderober, min jävla monstergarderob... det var lätt att räkna hur många lådor på det fanskapet som var helt (noll och inga), vilket var ganska irriterande, eftersom det inte gick att lägga in saker i lådorna, utan att de föll ner på golvet igen...


Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Du kommer att bli så nöjd och glad när allt är klart. Man hittar saker man letat efter länge :-)



2011-10-23 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0