Strypgrepp

Lite små uppdateringar... Miss M har fått komma hem från sjukhuset, det var inflammation i magen, och det är skönt att hon fått komma hem, var väldigt orolig för henne...

Min euforiska lycka höll i sig i två veckor, sen blev det en total kraschlandning. Min "jobbcoach" eller vad hon nu är, hade tydligen pratat med min chef, och eftersom det gått så bra, så tyckte hon att jag skulle börja vara där lika mycket som miss P, (hon är där 15 timmar i veckan, jag är där 6, vilket innebär att man mer än fördubblar min tid där...) men det vet jag att jag inte klarar av. Vad av "mjukstart" är det hon inte fattar? För så jävla svårt att förstå mjukstart är det inte. Jag vill inte vara där i bara två veckor med 6 timmars praktik, för att sedan öka den 9 timmar... det finns inte en chans i helvete att jag klarar av det, det går bara inte.

Jag är något förvirrad också, för när jag pratade miss P, så var det min jobbcoach som pratat med min chef (det var då hon tyckte jag skulle gå lika länge som miss P), men när jag fick sms av henne, så var det tydligen bara prat om att förlänga praktiken med 1 timme om dagen... Hur fan ska hon ha det?! För jag menar, då har hon sagt en sak till min chef och en helt annan till mig.
"Fult", sa Bill.
"Fult var ordet", sa Bull.

Ångesten tar återigen strypgrepp på mig, och det känns som att jag ännu en gång har en laddad pistol mot tinningen...





Kommentarer
Postat av: kalle

va fan är "jobbcoachen" helt jävla pantad? Om man ska öka tid osv bör man väl fråga innan, det är inget man bara bestämmer på eget bevåg. Fast är man pantad i skallen så kan det förklara en hel del

2011-10-07 @ 11:45:41
Postat av: AnneLIe

En mjukstart är att man testar i minst 1 månad för att sen öka tiden sakta bara för att man inte ska åka ner med en jävla smäll. Sen ska din jobbcoach prata med dig och fråga hur du känner dig och OM du vill öka med ½ -1 timme mer/dag alt en förmiddag till men allt ska vara på DINA VILLKOR. Fattar hon inte så be henne ringa mig så ska jag tala om ett och annat för henne. Eftersom jag också "arbetstränar" 2 fm/vecka á 3 timmar/gång det har jag gjort sen sep och ska göra det även i okt sen ska jag ev öka till 1 fm till. Men det bestämmer jag tillsammans med Lena som är chef på coop. af, försäkringskassan o resaprojektet är helt nöjda med det som tur är.Annars har de fått sina fiskar varma. Jag kommer gärna upp och hjälper dig.

kram lilla skrutt

2011-10-07 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0