The tears...

Sitter och lyssnar på låten Monster och vill bara gråta. Igen. Herregud, ska detta helvete aldrig sluta? Visst, jag gör saker jag inte skulle ha gjort för bara några veckor sedan. Men ändå, ändå sitter jag här och mår shitty as usual. Jag hatar de jävla tårarna, vill inte, vill inte, vill inte!
Jag försöker att inte tänka, jag vet allt för väl hur mycket värre det blir då.
Men jag kan inte låta bli, jag kan inte stänga av hjärnan, hur mycket, mycket jag än vill. Det. går. inte.

Att jag inte får sova speciellt bra gör kanske sitt också... har inte ringt min läkare än, har glömt bort det... Det flyger ut ur huvudet så fort jag kommer hem från praktiken, är det för att jag anstränger mig så mycket på praktiken, så det flyger bort ur mitt huvud när jag kommer hem?

Jag vill så mycket, så att jag tappar bort förmågan till att sortera ut allt jag verkligen vill göra... jag blir förvirrad och vill tillslut inte göra någonting...

Är drömmarna döda, eller är det jag som börjar vissna, som en vacker blomma?

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Men lilla troll då, du är ju superduktig som fixar din praktik. Får man inte sova som man bör så tar det ut sin rätt efter ett tag. Sätt en lapp på kylskåpet och lägg in ett komihåg i mobilen att du ska ringa det kanske hjälper.

När jag får för mycket tankar och annat skrot som surrar runt helst när jag ska sova så skriver jag ner allt jag vill göra på en sida, tankar på en annan och skrot på en. Sen så kan man sortera in det man vill göra först sätt en 1 före också vidare. När man gjort det stryk det eller sätt det sist.

Tänker på dig lilla troll.

kram

2011-10-12 @ 06:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0