Be proud!

Jahapp, sista dagen på praktiken idag, för den här veckan alltså. Ska bli skoj att dra dit igen... fast jag börjar inte förrän klockan 10.00, men ändå...
I fredags var jag iväg till praktiken, inte för att praktisera, utan för att "visa upp" mig, så att han skulle veta vem jag var, när jag kom till praktiken på måndagen.
Paniken jag kände när jag vandrade iväg mot praktikplatsen i fredags var enorm, men jag klarade det!! Jag var så lycklig när jag gick därifrån, att jag faktiskt klarade det!! (Det säger en hel del, med tanke på att jag har social fobi...)
Jag hade lätt kunnat springa till månen och tillbaka, så jävla stolt var jag!

Trasigheten bor fortfrande inom mig, men jag kan i alla fall tränga undan den litegrann när jag är på praktiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0