Ett KLIRR... och en dålig start på dagen...

Jag har precis ätit frukost, och ska (precis som jag brukar) fixa mig en kopp pulverkaffe. Jag sträcker mig upp i skåpet för att ta fram en kopp, och råkar knuffa till två glas, vilket resulterar i ett klirr och en helvetes massa glassplitter. Jag fick två småsår, ett litet på högra benet och ett annat litet på vänstra tummen. (Men tummen såg ändå ut som om den varit med i Texas Chainsaw Massacre.)
Så det blev att först sätta på plåster på tummen, (benet behövdes inte, det blödde noll... bara en liten röd prick...) hämta ett par dojor (eftersom jag var barfota...) och ta fram dammsugaren för att få bort alla småskärvor...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0