Låt mig få sova!

Jahapp, då har jag ätit min zombiemedicin sedan i måndags... sover jag bättre? Så fan heller! Har inte sovit så här jävla illa på flera, flera år! (Vilket säger en hel del, med tanke på att jag har haft sömnproblem i 10 år...)
Så nu tänker jag följa mammas råd, att bara äta denna skitmedicin tills helgen är över, och ringa min läkare på måndag och tala om att skiten inte fungerar alls.
"Du kommer att sova mer eller mindre oavbrutet i tre dagar i början när du äter denna medicin, men på dag fyra så kommer du sova som du ska."
Jotack, det har jag ju märkt...

Hur jag sov, behöver jag nog inte gå igenom igen, med tanke på att jag gick igenom det i mitt förra inlägg... men om ni inte orkar gå tillbaka och läsa det, så kan jag tala om att jag får sova i sisodär 30-60 minuter innan jag vaknar igen, sedan tar det en jävla stund innan jag somnar igen, för att sedan vakna igen, ligga och vrida på mig länge, somna om... ja, ni fattar...

Men nu ska jag ta och försöka sova, så får jag se hur länge jag får göra det... -.-

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Håller med din mamma fast du kunde ju sluta redan idag. Och lämna resten av tabletterna till läkaren.

Hoppas du får ett par du kan sova på. Man orkar ju inte sova i intervaller på 30-60 min hur länge som helst, man blir lite otrevlig då vet av egen erfarenhet :-)

kram

2011-09-16 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0