Praktik och STRESS

Snart är det dags för dag 2 av min praktik... får se hur det går idag, och vad jag får hitta på. Måla idag igen, kanske? (Och nej, jag tycker inte illa om att måla, tycker faktiskt det är riktigt skoj.)
Var dagen igår tog vägen vet jag inte, den bara flög iväg!
På kvällen så kom min bror, hans sambo och deras son + min kusins son hit för att jag skulle hjälpa miss M (min brors sambo) att fixa inbjudningskort.
Sedan kom även min kusin och hennes man, de var på väg upp till min bror för att hämta sin son, men det behövdes inte, eftersom han var hos oss :)

Idag blir det en rätt stressig dag igen, och jag hatar att stressa. Ska ha praktik från 10.00-12.00, sen ska jag hem och äta, sedan iväg till min kurator för avslutande samtal (konstigt nog, jag undrar om hon ska sluta eller om de bara släpper mig vind för våg?), hem igen och sedan iväg på boxinng... fast den börjar förvisso inte förrän klockan 18.30, men ändå...

Kommentarer
Postat av: Belial

Kul med praktik! Och vad fin den nya layouten är. :D



2011-09-27 @ 10:57:26
URL: http://belial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0