Sömnen igen...

Jahapp, imorgon är det dags att ta the fight of fights.
Jag ska lyfta telefonluren och slå numret till en sekreterare, (En stor sak bara det, eftersom jag hatar prata i telefonen med folk jag inte känner.) som förhoppningsvis kommer meddela min läkare om att jag ringt, och ringa upp mig.
Då ska jag påpeka hur "bra" min medicin har fungerat (inte alls, med tanke på att jag sover lika bra som en hjort under brunsttid.), och kommer han att säga att medicinen måste tas i minst två- tre veckor innan den börjar fungera, så stryper jag någon.
Jag har inte fått sova ordentligt på flera jävla veckor, och har fått sova ännu sämre nu, efter att jag börjat med dennna medicin...

Skulle inte förvåna mig alls om det är en massa småfisk i medicinen som simmar runt i blodomloppet på mig, och att det är därför jag inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0