Walking down memory lane...

Imorgon var det dags då... jag känner samma fruktan nu, som jag gjorde som trettonåring, då jag låg vaken i sängen i princip hela natten och lyssnade på "Vacker utan spackel".
Varför kan jag ha haft så svårt att sova den natten, kanske ni undrar? Jo, det var då jag skulle försöka sova... dagen efter började jag sjuan.
Nu ska jag förvisso inte börja skolan, utan på en praktik... och skräcken är som stålsparkar i min mage... ångesten skriker i mitt öra och jag vet inte hur jag ska hantera det... hur ska jag lyckas med det?

Jag trodde faktiskt att det skulle bli bättre när jag började högstadiet, men ack så fel jag hade. Jag får lust att hånskratta åt den trettonåriga flicka som faktiskt var jag, som faktiskt trodde att allt skulle bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Kalle

Förstår att det blir jävligt tungt, bara o messa eller ringa om du behöver. Du vet var jag finns



2011-09-26 @ 05:29:48
Postat av: Pea

Det kommer gå bra :) Du kommer ju få jobba med mej ^^ :D

2011-09-26 @ 09:30:38
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0