Allt är som vanligt

Jaha, dagen började inte direkt bra... kände mig stressad som satan eftersom jag skulle till min skötare klockan 10.00, så jag fick lov att hinna med en massa saker innan jag skulle fara iväg dit...
När jag kommer dit, och ska anmäla mig i receptionen, så upplyser receptionisten mig om att:
"Nej, h*n är sjuk. Har du inte meddelats om det?"
Varför i helvete skulle jag vara här i så fall? För att jag tycker omgivningen är så otroligt snygg eller?
Sedan frågade receptionisten om min skötare ringt mig (nej) eller lämnat meddelande på mitt mobilsvar (nej).
Är så jävla trött på att de fanemig inte orkar sköta sina jävla jobb... hade det varit en elektriker så hade han/hon fått se sig om efter ett annat jobb fortare än vad en katt jagar ifatt en råtta, men de på psyk kan göra hur fan de vill utan att något händer... fan så less jag blir...

Har även sorterat däck på praktiken halva dagen (från 13.00-17.00), så är helt slut i armarna, de väger inte som fjädrar direkt... och fick springa upp och ner för trappor maaaassor av gånger och även bära däck... var helt slut och hungrig som satan när jag kom hem...

Imorgon ska jag nog titta på en av mina absoluta favoritfilmer, Nyckeln till frihet, vet inte hur många gånger jag sett den, men kan fortfarande en hel del repliker utantill... jag och miss E kollade på den en hel del för några år sedan... A great, great, great movie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0