Dammsugare och muffins

Idag blev jag äntligen färdig med att sortera alla däcken på praktiken... så satans skönt... var rätt lugnt idag, behövde inte göra så mycket förutom att sortera däcken och dammsuga...
Den där dammsugaren jag använde, satan så den lät! Det hade inte varit helt fel att ha hörselskydd... fick lov att stänga av den så fort det kom in en kund i butiken, för annars hade kunden fått lov att skrika sig hes för att göra sig förstådd...

Har även bakat muffins idag... de blev riktigt bra, faktiskt... ugnen här hemma gör lite som den vill... jag får lov att ställa in högre gradtal än vad det "står" på ugnen, annars är risken stor att det tar fan så mycket längre tid än vad egentligen ska behöva göra...
Men idag blev mina muffins riktigt fina och goda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0