Det var på däcket!

Idag for jag neröver och det var helt otroligt vad folk är tokiga... jag skulle köra om en pickup, och när jag är jämsides med den, så ökar den farten! Blev något irriterad...
När jag kom fram efter ett antal mil med skitväder (regn, regn, regn och mera regn) så ringer jag mr K och talar om att jag står på en parkering. Han blir egentligen inte speciellt förvånad, förrän jag talar om vilken parkering jag står på.
Jag ber honom komma ut och hjälpa mig bära, men han kommer inte ut, utan skickar ut sin bror (som inte ens har ett par skor på sig...) som får hjälpa mig bära. (Han fick inte mycket för det heller, jag snattade två godisar från hans skål med godis haha)
När mr J (mr K's bror) går hem till sig, så frågar mr K om jag hade min dator med mig.
"Joo, den ska stå i hallen..." svarar jag.
Mr K går ut i hallen och letar efter den, men nej, den är inte där. Han går ut till bilen och tittar efter den, och mycket riktigt, den står precis där jag ställde den, lutad mot mitt ena bakhjul.

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Välkommen hem. Vilken tur att du hade datorn kvar.

Tur K har en snäll lillebror :-)

2012-04-28 @ 08:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0