Febrig...

Just nu känner jag mig helt slut, skulle tro att jag kommer att däcka i vilken sekund som helst... har dessutom lite feber, inte mycket dock, ska se hur det står still på feberfronten i morgon, så får vi se om jag kan fara iväg på praktiken... börjar dock inte förrän klockan 13.00, så har ett tag på mig att få ner febern.
Sedan var mr L här ungefär halva dagen, vi spelade memory (han, jag och min kusins yngsta son som var förbi en liten stund) och mr L vann.
Sedan lämnade jag och mamma tillbaka mr L, eftersom min bror och min "svägerska" kommit hem igen. Det var kallt som satan ute, minusgrader, trots att solen sken.
Jag vill ha sommar och sol nu, inte blåst och MINUSGRADER som det är just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0