Förbannad och trött...

Just nu är jag förbannat trött... och vid lunch idag var jag mest det förstnämnda (förbannad alltså).
Eller ja, egentligen var jag inte förbannad, mest irriterad... så nu får jag lov att känna mig äckligt stressad eftersom anledningen till att jag blev irriterad var för att min telefon ringde vid 11.30.
Jaha, min skötare. Hade lust att bara lägga på luren. Personen i fråga blev ju sjuk sist, och hade inte ens ork att meddela mig om detta, så då åkte jag alltså över 7 mil tur och retur helt i onödan... Hade det däremot varit jag som varit sjuk utan att meddela detta, så hade jag fått lov att pröjsa 300 spänn!
Borde vara tvärtom också... så fort de inte meddelar så får patienten betalt... fast i och för sig, då skulle väl psyk gå i konkurs, hoho...
Nåja, hur som helst, anledningen till att jag är stressad är för att jag ska vara hos skötaren 9.00, vilket innebär att jag måste hinna packa och göra massa annat innan det... det bäddar fanemig för katastrof...
Min skötare ville tydligen inte att vi skulla ha mötet längre fram, eftersom jag då skulle vara utan kontaktperson så länge... men i detta fall klarade jag mig fan så mycket bättre utan denna kontaktperson... litar inte ett dyft på personen i fråga...

Kommentarer
Postat av: Pea

Sju mil?? :O Vart är det du går och ser denna skötare?

2012-04-18 @ 22:46:03
URL: http://losthope.blogg.se/
Postat av: AnneLie

Det är f-n inte klokt hur de uppför sig. De ska meddela om de är sjuka annars har de väl en sekreterare som kan höra av sig, men de tror att de kan göra som de vill. Tala om för saken att du inte tror på henne och att hon har svikit dig. Säg allt du tycker och känner. kram

2012-04-19 @ 05:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0