Så långt ner...

Just när jag trodde att allt skulle bli bättre, så inser jag hur jävla fel jag hade... så fort jag tar ett litet steg framåt, så får jag ta femton jättekliv bakåt.
Satt och läste innan praktiken, då jag får ett SMS av min jobbcoach, som talar om att "unga till arbete" läggs ner/läggs på is.
Vilket innebär, att jag kommer få en ny jobbcoach. En som jag inte ens tycker om. Varför i helvete ska jag hela tiden få lov att anpassa mig till nya människor? Nya läkare, nya "samtalspersoner", nya jobbcoacher...
Så fort jag får någon som jag tycker om, nej nej, då ska vi genast byta ut den personen!
Jag är helt jävla knäckt och inser att jag inte kan sjunka så mycket djupare än såhär...

Liten "glad" nyhet... fick nya skosnören till mina skor, så nu är de ännu snyggare än innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0