Spinning och datorkräket

Just nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter... var på spinning idag, efter 2 veckors (har jag för mig...) uppehåll... så, därför är jag något sliten...
Blev inget tittande på nyckeln till frihet idag, får nog göra det imorgon, om jag hinner... ska även klämma in lite bakning och städning där emellan... plus ringa samtal... nåja, inte mycket att göra åt saken...
Får väl se om jag tar mig ur sängen imorgon... O.o

Häromdagen har min kära dator börjat med en ny ovana... så fort jag skriver något (överhuvudtaget) så ploppar en svart textremsa fram "Tryck ESC för att lämna helskärmsläget"... vilket jävla snille, jag har inte ens helskärmsläge på...
Nu ger jag upp för idag, ska försöka lista ut vad jag ska baka imorgon, så god natt.

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Du kommer att ha träningsvärk så då kan det vara skönt att slappa i soffan eller kanske inte....

Datorn kanske har haft ett spinningpass den med :-)

Du har en present här när du kommer neråt.

kram

2012-04-13 @ 05:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0