Trash...

Hade möte med min jobbcoach och min handläggare idag, var lite jobbigt... de höll inte riktigt med mig när jag sa att jag tycker att de som är psykpatienter inte är värda ett jävla dugg. Det är i alla fall så jag känner det, eftersom jag blir behandlad som trash... och då blir jag ju så förbannat motiverad till att lita på deras ord.
Nej, skulle inte tro det.
Det känns verkligen som att "Nej, du är bara psykpatient, varför ska vi hjälpa dig?"
Jag har väl lika mycket rätt till vård, stöd och hjälp som någon som råkat ut för en olycka eller misshandel, till exempel. Men uppenbarligen är det inte så.

Ska ha ett möte igen omen vecka, ungefär, då vi ska prata om aktivitetsersättning... och det kommer ta ett jävla tag det också... men, jag är van att vänta... har fortfarande inte hört ett jävla pip från HAB än, och det är nu snart 11 månader som det skickades iväg en remiss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0