Är jag med?

Just nu känner jag mig helt slut... blev en hel del målande på praktiken idag, har satont i knäna efter att få ha stått på huk för att kunna måla ordentligt...
 
Har även varit hos min skötare idag... och jag gillar det inte alls... jag var svintrött och hon bara babblade om allt möjligt som jag inte ens orkar komma ihåg... jag vet inte riktigt varför jag inte gillar min skötare, men... det gör jag inte!
Fick även veta att jag ska på möte i september, som min skötare + min jobbcoach ska vara med på. Känns ju bra att de tar med mig i det hela, det är för helvete mig det handlar om! Men nej, det bara tas beslut lite hipp som happ, och de tycker att jag får slänga mina planer åt sidan för att gå på deras förbannade möten, som jag inte har en satans aning om vad de handlar om.
Nu ska jag försöka sova, ska försöka ringa samtal imorgon... det gillar jag inte... nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0