Feber och en berg- och dalbana

Idag har jag varit trött och sliten hela dagen, inte haft lust att göra någonting, bara lägga mig ner och dra täcket över huvudet.
Hade feber, men gick trots allt till praktiken och stannade där de timmar jag skulle vara där... var dock lagom disträ och helt borta i skallen, men jag var ju där i alla fall... och fick de saker jag skulle göra, gjorda.
 
Annars känns livet som en jävla berg och dalbana som jag inte hinner med alls. Först är allt bra (nåja, inte bra, kanske, men "bra" nog för att jag ska överleva dagen), för att sedan bli ett jävla helvete som jag hatar, sedan är allt bra (läs vad jag menade med "bra") igen.
Jag blir så förbannat trött på hela skiten, det tar aldrig slut, mina jävla humörsvängningar, måendet och hela skiten. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0