Lägenhetskoll och ångest

Igår och idag har jag varit och kollat på lägenheter... en igår och en idag. Båda var väldigt fina... känner mig kluven också, flytta... visst, verkligen frihet, men samtidigt så trycker friheten som en snara runt min hals...
Klara mig själv, ringa samtal, kommer det att gå? Det måste det bara göra... jag vet bara inte hur det ska gå till...
 
Lägenheten jag tittade på idag var nyrenoverad, den var verkligen fin... men jag hade sådan satans panik och kände mig som en idiot bland lägenhetsinnehavarna och de andra två som tittade på lägenheten.
Jag hatar den känslan, jag hatar ensamheten, jag hatar ångesten och jag hatar paniken som skrker åt mig. Låt mig få slippa hela skiten, så skulle jag vara nöjd... jag kan för satan inte ens ringa ett vanligt samtal utan att känna den sylvassa paniken och jag kan inte få bort den heller.
 
Min skötare tycker att jag ska prova ännu fler piller mot mina sömnproblem och min ångest, men varför det egentligen? Jag har testat så satans många och inget har hjälpt.
KBT? Nej, det har jag också testat, det fungerade inte heller... så jag vet inte vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0