Äntligen!

Nu börjar det ta sig på praktiken. Taket är äntligen färdigt, till och med färdigmålat. Det tog mig tre veckor att få det fanstyget rent + målat. Fast jag målade dock inte mycket på taket, det blev mest idag som jag målade det, annars har chefen gjort det mesta av takmålandet :)
Sedan har jag, chefen och mr N flyttat disken (hmm, rättelse, chefen och mr N flyttade disken), sedan sorterade jag alla slangarna (till cykeldäck) som legat på hyllorna i disken.
Jag gjorde även rent på hyllorna innan jag lade alla kartongerna på plats... fick lov att sortera om ett par gånger, men fick till det tillslut.
Är sjukt glad över att det förbannade taket äntligen är rent och målat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0