Flashbacks from the past...

Igår for jag ner till mr K, men innan jag for iväg så rotade jag fram 2 gamla skivor... har inte lyssnat på dem på flera, flera år, men jag tänkte att "Äh, jag gör det!"
När jag var mindre, sisodär 10-11 år, så älskade jag gruppen Spice Girls... så, de två skivorna tog jag med mig och lyssnade på hela vägen ner.
Fick rysningar över hela kroppen när jag lyssnade på låten "Mama", började seriöst nästan gråta. Tycker låten är otroligt fin, och jag har lyssnat en hel del på den efter mina fights med min mamma.
Gillar även låten Viva forever, som jag ofta lyssnade på när jag var ledsen eller mådde extra dåligt...

Kom även att tänka på en gång då min lärare skulle lotta om vem som skulle få välja skiva inför "roliga timmen" på fredagen... (det var jag och 3 tjejer till i min klass som var tokiga i Spice Girls.)
Ni kan ju gissa vem som fick välja skiva, och vilken skiva som spelades den fredagen ;)

Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0