Gäspningarna tar över...

Idag har jag varit trött mer eller mindre hela dagen... gäspade i princip hela tiden på praktiken... eller nej, det var faktiskt inte helt sant... gäspade så fort jag inte hade något att göra, men så fort jag gjorde något så slutade jag gäspa...
Har skottat snö först, sedan fick jag måla en väggskiva. Den färgen var ruskigt snygg... nästan Faluröd, fast aningen mörkare... otroligt snygg!
På kvällen så var jag och mamma upp till min bror, miss M och min brorson och fikade... herregud vilket gott fika, miss M kan verkligen baka!
Sedan spelade vi ett spel, var hur skoj som helst, men minns inte vad det hette... nåja, skoj var det i alla fall :)

Nu börjar gäspningarna igen, så nu ska jag ta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0