Ingen knarklangare här...

Inatt drömde jag en mardröm, skulle jag nog kalla det... eller ja, en otäck en i alla fall.
Av någon anledning hade jag börjat langa knark (Don't ask me why...), och när jag lämnat grejerna till killen som ska ha dem, så får jag en sedelbunt av honom.
När jag kliver ut ur stugan, en liten faluröd sådan, och går mot min bil, så hittar jag den först inte, men upptäcker den snabbt, precis lika snabbt som jag upptäcker den svartklädda polisen med en AK4 hårt hållen i händerna.
Vad gör jag? Jo, min första tanke är att slänga iväg sedelbunten jag fått, men ger fan i det, eftersom sedelbunten är lika tjock som en tegelsten, så jag öppnar dörren på min bil, slänger mig in och gör en rivstart därifrån.
Var polisen med AK4:an tog vägen, har jag ingen aning om...

Den andra drömmen som jag drömde, var för ungefär 3-4 dagar sedan. Mr K var hemma hos mig och han friade. I handen håller han en ask med en förlovningsring, och jag lovar, den ringen var fanemig den fulaste ring jag någonsin sett.
Den var av silver, ungefär 5mm bred och mitt på ringen så var det en... tänk er formen på en parabol, fast med storleken av en enkrona, med två "bollar" på, i storleken av en ärta... jösses, den var verkligen inte snygg... (Hmm, vad otacksamt det låter...)
Och i drömmen så ska jag ju försöka hålla masken, och vill inte tala om för mr K vad jag tycker om ringen, eftersom han ansträngt sig så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0