One year later...

Idag är det ett år sedan min älskade mormor dog... det har känts väldigt tomt... jag var så van vid att mamma alltid besökte henne, varje torsdag och söndag i tio år.
Visst, jag kanske inte var med varenda gång och besökte henne, men jag besökte henne ibland i alla fall.. och det är väl det som räknas, antar jag...
Men hennes grav har jag inte besök, jag vet inte riktigt varför... kanske för att jag inte har orkat, och öven för att hennes grav är 5 mil ifrån där jag bor...
Jag var ofta hos min mormor när jag var liten, och jag och hon spelade ett speciellt memory med frukter varenda gång vi var där... det var något av det roligaste jag visste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0