Smågrisar

Idag skulle jag iväg till min jobbcoach kl. 09.00, och jag var där precis i tid. Efter att ha väntat i 10 minuter så börjar jag bli lite frustrerad och undrar vart faen hon är.
Sitter en kille i rummet bredvid som undrar vem jag ska träffa och när. Jag talar om detta och han går iväg för att söka efter personen i fråga.
Det visar sig att hon har trott att vi skulle ha vårt möte klockan 10, inte 9.

Har även hunnit med att baka idag... väldigt söta muffins... men det där kletet (uhmm frosting heter det ja...) på toppen blev inte bra, alldeles rinnigt...
Nåja, får försöka fler gånger och se om det går bättre då...

Hälsade även på en kompis som jag inte sett på länge... var trevligt... fick hamburgare där, tokgott! :D
Var roligt att träffa henne igen, var ett tag sedan vi sågs sist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0