Bakning och darrningar

Snart ska jag försöka göra ett tappert försök till att sova, hur fan nu det ska gå, jag har kramper i fingrarna och i handlederna, jag fylls av en rastlösthet i mina ben, jag kan inte hålla dem stilla... jag skulle tro att det beror på min medicin jag tar för att kunna sova... vilket jag i och för sig inte kan ändå, även om jag tar medicinen... Theralen...
 
Har hunnit baka idag, både bessykakor och tigermuffins.. vet dock inte hur det smakar, har inte gjort det än, men det blev nog bra, pappa smakade en tigermuffin, och han har inte klagat, så förhoppningsvis blev de bra...
 
Imorgon ska jag upp i ottan, redan klockan 06.00, vi ska åka och hälsa på min gammelmoster, som jag inte sett sedan... oktober, tror jag, så det ska bli roligt...
 
Jag hoppas jag kommer till ro, lyckas varva ner nu, så jag kan sova...¨
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0