Ge mig kaffe, innan sömnen kommer...

Idag har jag mer eller mindre varit trött hela satans dagen... det enda som inte fått mig att somna: mängder med kaffe...
Fick lov att gå upp 06.00 eftersom jag skulle iväg på ultraljud av hjärtat klockan 08.00... och eftersom jag är en extrem tidspessimist + att jag hatar att stressa, så vill jag åka i tid så jag slipper all satans stress...
Blev dock en jävla miss, eftersom jag (ändå) var stressad... jag glömde min jävla plånbok hemma. Rättelse: Den låg i fel väska... min praktikväska, inte min "civila" väska... så nu är det bara att vänta på att räkningen dimper ner...
 
På praktiken fick jag fixa lite med diverse paket, fylla på med cykelslang, tömma sopor... och... något mer... som jag inte kommer ihåg just nu...
 
Var även ut en liten sväng på kvällen, men det slutade inget vidare, jag hade sådan jävla ångest + huvudvärk, så var inte borta så länge...
 
Men nu ska jag försöka lyckas sova, jag undrar hur det kommer att gå, säkert precis lika jävla illa som det brukar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0