Glaspipett, NEJ TACK!

Jag skulle (som vanligt...) fylla min pipett med Theralen (det står på förpackningen att jag endast får använda pipetten vid dosering), droppa ner den i ett glas och sedan blanda den med vatten.
Vad händer? Jo, jag råkar tappa den jävla pipetten på golvet, så att den går i tusen bitar. Jag var lagom irriterad, och jag undrar, varför i helvete jag inte kan få en jävla PLASTpipett istället?! Det borde ju vara bra mycket billigare, och satan så mycket säkrare, eftersom en plastpipett gåt ju inte sönder om man nu (som jag) råkar tappa den i golvet, vilket inte är helt oundviligt, för glas tappar man ju ibland så att skiten går sönder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0