Inte en lugn stund...

Idag har jag mer eller mindre varit bosatt i bilen... jag har hämtat saker, lämnat visitkort, lämnat tunga paket (bilbatterier är verkligen inte lätta, jag bar två stycken och trodde armarna skulle ramla av, som tur var slapp jag bära de tolv batterierna själv, jag behövde bara bära två, hade bärhjälp...) och postat brev...
 
Sedan har jag varit och hälsat på en kär vän som jag inte sett sedan början av juni... var roligt att se henne igen, hon har alltid så kloka saker att säga!
 
Har även funderat på hur jag ska klara av livet, det springer ifrån mig... jag hinner inte med, jag vill kliva av!
Samtidigt slåss jag för att jag vill träffa alla underbara människorna jag känner (även om jag känner mig konstant ensam... ja, jag vet, allt är så jävla svart och vitt och... helt fucked up... welcome to my life...) och prata och umgås med dem...
Spelade kubb med min brorson idag, lyckades vinna båda gångerna vi spelade... spelade även kortspelet Uno, men då vann vi en varsinn gång...
 
Men nu ska jag försöka sova, innan alla tankarna i mitt huvud exploderar, de vägrar försvinna, jag tänker för mycket,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0