Mina monster...

Imorgon (eller ja, om 8 timmar och 40 minuter) ska jag iväg till min skötare... ser fram emot det sååå mycket... not.
Bara massa pladder, same as usual. Har fortfarande inte fått mitt sjukintyg, det har gått 2 veckor och 2 dagar sedan jag var hos läkaren. Pratade med en sekreterare i fredags som sa att de skickat både LUH och sjukintyg. Jo tack, jag märker det.
 
Det här med mina humörsvängningar... det är inte bara det att jag fått mer än nog... jag har alltid, så länge jag kan minnas, haft problem/extrema svängningar i mitt humör. Jag har dessutom ett extremt svart/vitt tänkande... jag vet inte längre hur det känns att må bra eller hur det känns att inte ha ångest...
Jag lever med flera monster, bland annat Herr Ångest, Fröken Självförakt, Fröken Döden, Herr Självdestruktivitet (fast det var dock rätt länge sedan jag skadade mig själv...) för att bara nämna några...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Hoppas det går bättre idag. Och eftersom du inte fått alla intyg får de väl skicka nya.
Och dina monster dem ska vi stoppa in i en säck och skicka bort, hjälper dig så gärna om jag kan. kram

2012-07-05 @ 05:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0