Nytt möte

Idag bar det iväg till FK... fick lov att åka tidigare, åkte 1 timme innan jag skulle vara där... (ja, jag är tidspessimist, what else is new?)
Hade sådan jävla ångest så jag trodde att nu, just nu i detta ögonblick så kommer ångesten slå sönder mig...
Visst, den gjorde inte det, men fan, jag hatar sådana där jävla möten då jag måste vända ut och in på hela mig för en person jag aldrig träffat förut...

Har även fått ny sömnmedicin, som jag inte tycker hjälper... har förvisso bara ätit den sedan i torsdags, men ändå... tycker att det enda som händer är att mina fingrar skakar... är lagom svårt att till exempel ha på tandkräm på tandborsten då...

Ångesten är så satans stark nu, det känns som jag skakar sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0