Once again...

Here we go again. Ännu en gång känner jag mig hatisk och extremt olycklig.
Varför i helvete lyssnar läkaren inte på vad jag säger?!

I mitt sjukintyg har h*n nämligen skrivit att jag bara ska utredas för aspergers, trots att jag klart och tydligt sa att jag tycker det är helt jävla fel att de bara kollar på en diagnos, och då frågade h*n om jag ville utredas för flera, och då svarade jag ja.
 
Läkaren har nämligen ljugit mig rätt upp i ansiktet. (De verkar ha en vana att göra det...) H*n sa att h*n skulle sjukskriva mig till september.
Jag fick hem sjukintyget idag.Tror ni h*n hade sjukskrivit mig till september? Ni gissade helt rätt. Det hade h*n inte. 
Så då kommer jag få lov att ringa dårhuset, för i helvete heller att jag tänker vänta på att de "fixar" en läkartid åt mig... då får jag den väl i september eller oktober, om jag har "tur".
 
How can I scream
When the pain is
Such a release
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0