Plastic is fantastic!

Plast gillar jag verkligen, det är... hmm, nej, inte det bästa som finns, men det är väldigt bra, bra mycket bättre än glas. (Trodde ni verkligen jag menade plastmänniskor? Muahahaha, så fel ni hade)
Jag åkte iväg till apoteket för att fixa en ny pipett, eftersom min gamla gick sönder, jag tappade den i golvet så det blev glassplitter över hela badrumsgolvet... och nej, jag gillar inte att dammsuga klockan 22.00 på kvällen.
Hur som helst, jag åkte till apoteket, och eftersom jag (förmodligen) såg förvirrad och hjälplös ut, så kom det fram en expedit till mig, som undrade om jag ville ha hjälp. Jag förklarade vad som hade hänt med min pipett, och hon verkade inte riktigt veta hur hon skulle hjälpa mig så hon frågade en av sina kollegor, som efter en liten stund gav mig en pipett, helt gratis!
Det bästa av allt: Jag kan tappa den i golvet hur många gånger jag vill, för den är av plast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0