Svängningar...

Idag har dagen varit full av känslostormar, som jag inte kan tygla alls... i ena sekunden vill jag skrika av frustration och kasta saker omkring mig, jag svär, är spydig och hatar allt och alla, i nästa sekund vill jag bara gråta, för att sekunden därefter le och skratta...
Jag är så trött på dessa jävla känslostormar, men får jag någon hjälp? Nej, knappast... det enda som sägs är att "Det är helt normalt...", vilket gör mig ännu mer arg, frustrerad och ledsen...
 
I feel it deep within,
It's just beneath the skin
I must confess that I
Feel like a monster
I hate what I've become
The nightmare's just begun
I must confess that I
Feel like a monster
I feel like a monster

My secret side I keep
Hid under lock and key
I keep it caged
But I can't control it
Cause if I let him out
He'll tear me up
And break me down
Why won't somebody come and save me from this?
Make it end!
 
Skillet- Monster

Kommentarer
Postat av: Tina


Gumman ,jag vill bara säga att om du får ut dina känslor som du skriver här är bara bra och ett friskhetstecken- ett tecken på att du nu har fått nog på allt skit och vill bli hel och ångestfri- du är på G nu vännen...!

Stå på dig och få ut dina känslor so du stänger in i kroppen- de vill inget annat än att få släppas fria....

Peppkramar till dig!

Tina

2012-07-03 @ 23:17:21
Postat av: AnneLie

Lillskruttan jag håller med Tina nu har du fått nog av allt skit. När jag mådde urdåligt gick jag ut i skogen och skällde på en stubbe eller ett träd bara öste ur mig allt. Där var det ingen som såg eller hörde (bara de stackars vilda djuren)och hundarna då men de höll sig en bit bort tills jag började gråta då kom de. Jag lovar att det var många skogspromenader både dag/natt en del långa andra väldigt korta. Men du får gärna ringa om du vill jag lånar gärna ut mitt öra. Kramar

2012-07-04 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0