Vad ska jag välja, tro?

Jahapp, har spanat lite på en ny nalle idag (inte bara idag, förresten...), och den jag absolut vill köpa, kan jag inte längre köpa... inte till ett bra pris, i alla fall... så funderar lite på vad jag vill ha för telefon... blåvägrar med varenda fiber i min kropp att skaffa en Iphone eller en SonyEricsson.
 
Varför inte en Iphone?
Har varit "allergisk" mot den telefonen ända sedan den kom... kan bero på att mitt ex inte gjorde annat i tre veckors tid än att pilla på den där jävla telefonen. Sedan tycker jag den bara krånglar, jag har försökt hjälpa en person som skaffat en sådan, med resultatet av att jag fick ett vansinnesutbrott och om det hade varit min telefon, så hade jag förmodligen slängt den i bäcken eller backat över den.
 
Varför inte en SonyEricsson då?
Den anledningen är ännu enklare. Har haft 6 st telefoner av det märket, en har fungerat bra, så nu är jag färdig med det märket. End of story.
 
Just nu lutar det åt en LG... det märket gillar jag, än så länge i alla fall, haha. För de telefonerna har fungerat bra... så, jag får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0