GAAAAH!

Igår åkte jag neröver igen... fast först så var jag till min skötare (suck...) och bad om mitt läkarintyg + mitt LUH. Då har min läkare inte ens skrivit ut läkarintyget eller LUH:t. Lagom förbannad, jag har väntat i snart 2 veckor på dem... jävla helvete...
Sedan var jag iväg till praktiken och fikade en stund, jag var ledig igår, men var in en sväng i alla fall...

När jag åkte iväg neröver, så var jag först och hälsade på miss P, var så kul att träffa henne igen, har inte träffat henne sedan i mars...
När jag skulle åka vidare till mr K, så skulle det (självklart) börja spöregna. Fast den här gången regnade det i alla fall inte hela vägen...
När jag nästan var framme så var jag på väg att få upp bilen i 100 (eftersom det var 100-väg där...) och då var det så klart en bil bakom som var på väg att köra om, och om det är något jag hatar, så är det bilar som ska köra om när jag håller på att få upp farten på bilen... så jag tryckte gasen i botten och körde ifrån den...

Sedan skulle jag kolla mitt saldo idag, men när jag slog in engångskoden så funkade den inte, och då slog jag in den igen, men då talar banken om att jag "inte har någon giltig kodbricka". Jävla idioter... så förbannad... så nu får jag lov att gå till en jävla bankomat för att kolla mitt jävla saldo... grrrrr

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Man kan bli galen för mindre ett + är att du och kalle kommer ut på promenad :-) kram

2012-06-06 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0