Hopplöst...

Usch, den här dagen har inte varit bra alls, ville bara gråta hela dagen... får inte... eller rättare sagt, kan inte sova, igår mer eller mindre grät jag mig till sömns, för att sedan vakna igen... fick ungefär 3 timmars sömn, inatt igen. Jävla helvete.
Jag börjar känna av hopplösheten igen, som så många gånger förr, men den här gången har den slagit till hårdare än på länge, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Att prata hjälper inte direkt, jag tycker att det enda jag någonsin får göra, är att prataprataprataprata och det leder ingenstans...

Ge mig ett extra lager hud och låt mig få slippa all ångest, alla tårar, sömnproblemen och alla andra jävla problem, jag bönar och ber...

Kommentarer
Postat av: individualisten

Vet hur det känns, eller det vet jag inte alls det, varje känsla är unik. Men jag har kännt mycket hopplöshet och sömnlösa nätter, inte minst då jag har haft skov i min depression. hoppas att du orkar att stå ut!

2012-06-14 @ 19:19:38
URL: http://www.nattstad.se/individualisten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0