Hummande, I hate it...

Igår var jag iväg till en läkare igen. Han undrade varför jag var där, och då talade jag om att jag ville ha ett LUH och ett sjukintyg.
Han hade dock inte en aning om att han skulle skriva ett LUH till mig, de hade bara talat om att han skulle skriva ett läkarintyg...
Pratar de överhuvudtaget på det där stället, eller pratar de bara med väggen? Jag börjar fanemig undra...
Sedan gjorde han något som jag verkligen hatar, han satt och hummade och glodde på den jävla datorskärmen. Finns det något tydligare sätt att visa sitt ointresse på, än att sitta vid datorskärmen och humma? Det är inte bara läkarna jag tycker illa om, när de gör så, det gäller alla. Hummande tycker jag visar ett stort ointresse över vad jag har att säga.
"Lyssnar du?"
"Mm..."
"Vad sa jag då?"
"Mm..."

I rest my case.

Har även fått ny medicin, eftersom jag har så satans svårt att somna och sova. Har dock inte vågat testa den, eftersom jag inte vet hur jag blir dagen efter jag tagit den. Om jag blir som en jävla zombie dagen efter så kommer jag inte ta den igen, eftersom jag kör bil, och jag har ingen lust att köra bil när jag är en zombie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0