Manisk...

Jag känner mig manisk, jag vill göra massa saker, prataprataprata och helst allt på samma gång... har svårt att sova, trots att tröttheten sliter i mig och jag kan inte vara stilla...
Oh please, tell me, what the hell is wrong with me?

Har även bakat idag. Igen. Idag blev det en kladdkaka med maräng, vet dock inte om den är god, vet inte heller om kladdkakan med nötter blev god. Den med maräng står i frysen och den med nötter står... i och för sig framme, men har ändå inte smakat den. Har dock smakat på en muffin, och den var jättegod.

Blev även thaimat idag, gott som satan. Har inte ätit det på flera, flera månder, men... var gott att få äta det idag, i alla fall.
Imorgon ska jag byta lakan, sortera och... något annat, som jag inte minns för tillfället... men nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0