Papper och trötthet...

Jaha, fick en hel drös med papper hem i brevlådan idag... fick en ny läkartid, som jag ställer mig väldigt frågande till. Jag har ju redan varit hos läkaren, som skulle fixa sjukintyg + LUH till mig, så varför ska jag då till en ny igen?
Har varit trött hela dagen idag, känns det som... är ständigt trött och vet inte vad jag vill eller hur jag ska klara av dagarna, som bara försvinner...
Är trött på läkare som inte lyssnar på vad jag säger, är trött på hela skiten, vill bara må bra, men det verkar vara en jävla omöjlighet, det känns som livet hånskrattar åt mig och lyser med en neonskylt som det står "Uppdraget är omöjligt" på...
Sömnen har jag fortfarande problem med, tipsen jag fick av min läkare fungerar inte alls, jag blir snart galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0