Så skör...

För en gångs skull verkar det som att dårhuset gjort sitt jobb. Var till läkaren för en vecka sedan, de skrev LUH:t igår och skulle skicka det idag, så det verkar som jag slipper tjata flera jävla veckor på dem den här gången.

Får även frispel på min dator som bestämt sig för att endast en av mina tre USB-portar ska fungera... hurra...
Telefonskrället vill jag backa över, eftersom den hänger sig, byter profil och fan vet allt... grrrr...

Har börjat fundera sjukt mycket igen också, men tankarna stannar inte, de bara snurrar allt fortare, bort från mig, jag har ingen aning om någonting, känns det som...
Jag har även ständig ångest och vill oftast bara gråta. Allt är så jävla trasigt.

Varenda gång jag går till min skötare så frågar personen i fråga "Om jag fortfarande har dåligt med kompisar?"
Take a guess! Tror du seriöst att det ändras på två veckor?!

Så skör och så jävla trasig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0