Vilken dag...

Idag gick jag och mr K iväg till banken, och pratade med dem om att min kodbricka inte fungerade längre. De fixade en koddosa istället (eftersom kodbrickor är på väg att "dö ut") + att jag kan kolla mitt saldo på mobilen.
Gårdagen var minst sagt helt galen, först min kodbricka (som det senare visade sig att min kodbricka blivit ogiltig...
Jag skulle även dricka kaffe, då jag mer eller mindre tömde en halv kopp i knäet på mig, jag skulle installera ett spel, det tog 40 minuter ungefär, innan mr K påpekar att jag installerat fel spel.
Mina karaktärer kunde jag inte heller spela, eftersom någon hackat mitt konto så att jag blivit bannad...

Men idag var dagen mycket bättre, om man bortser från vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0